Jag och lösenord samt erbjudande till dig som läser detta!

Varför ska det vara så svårt med dessa lösenord???
Jag skriver upp men det blir tokigt ändå!
Nu äntligen kommer jag in i bloggen, fast jag har haft samma lösenord hela tiden så går det inte!
Finns det någon som också råkat ur för Caps Lock?
Det är vad som hänt en gång men de andra gångerna så är det myskofingrar som skriver!
Nog om detta!
Nu kan man följa CS på Facebook och ska nu försöka att hålla både facebook sidan och bloggsidan uppdaterad!
Det är inte lätt, men jag ska försöka!

Det har ju kommit in en hel del ny varor och jag väntar nu hem första sändningen från PFIFF, som är ett tyskt företag med gamla annor och har återförsäljare över hela världen!
Är du nyfiken på deras sortiment så kan du gå ut på www.pfiff.com och välj tyska eller engelska flaggan för att ladda ner och bläddra i katalogsortimentet!
ett företag med bra kvalité till bra priser!

Så om du läser detta och vill under perioden 31/10 - 7/11-10 handla med 10% rabatt i CS webbutik då ska du skriva KOD N3B7 i kassan så dras 10% direkt av på ditt orderbelopp.
(gäller ej frakt eller ev. exp.avgifter, kan inte kombineras med andra kod erbjudanden)

Passa då på att redan nu beställa ditt exemplar av STALLBOKEN! (Skickas separat i mitten på december.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0