Väntans tider

Snart blir det bråda dagar igen! När nya varorna kommer in och de som redan är förbeställt ska skickas iväg till kunder.
Roligt! Men i bland stressigt!
Den 12-14/2 är det mässa för återförsäljare, den brukar vara i Stockholm men i år har man flyttat den till Örebro.
Det var synd, det blir så mycket krångligare när man först ska ta sig från Luleå till Stockholm sedan till Örebro!
Så det blir ingen mässa för mig! Synd alltid roligt att se nyheterna!
Men lugn de kommer nyheter ändå!


Jag har nu skaffat mig Facebook efter påtryckningar från flera håll! Men hur i hela friden ska man hinna med allt?
Ser att man får fort vänner på fejan, vänner som är vänner till vänner, jätte roligt! :-)

Är du på Facebook och hittar igen mig, lägg gärna till dig som vän om du är eller vill bli min vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0